posty na instagramie
||||||

20 pomysłów na posty! 

#edukacyjnyponiedziałek

20 POMYSŁÓW NA POSTY

Chcesz urozmaicić swój profil, ale kompletnie nie masz weny? Nie wiesz, o czym pisać, a nie chcesz „ściągać” od koleżanki?

Dziś dam Ci przykłady tematów, które możesz poruszyć w swoich social mediach, dzięki czemu Twój profil zaciekawi wymagających obserwatorów, a monotonnię pod postacią postów samych zdjęć prac zastąpisz ciekawym feedem, przyciągającym uwagę widza.

O czym pisać posty?

  1. O sobie! Wiesz, jak wiele jest profili, w których nie ma ani imienia i nazwiska osoby wykonującej usługę, ani miasta, w którym pracuje, o zdjęciach sylwetkowych już nawet nie wspominając! Ludzie kupują u ludzi – daj się poznać, pokaż swoją twarz, opowiedz o sobie!

2. Zasady pielęgnacji rzęs/brwi po zabiegu. 

3. „Czy wiesz, że …” – czyli ciekawostka ze świata Beauty. Może to być historia brwi, anatomia rzęs, waga pojedynczej rzęsy i inne rzeczy, których osoba nie zajmująca się tematem stylizacji na pewno nie wie!

4. Różnice w zabiegach. Wykonujesz stylizację rzęs? Opisz, czym różni się technika 1:1 od 2-4d. Czym różni się eyeliner effect od kociego oka. Jeśli wykonujesz stylizację brwi, porównaj zabiegi, jakie masz w swojej ofercie. Laminacja a henna, henna a farbka, wosk a pęseta itp.

5. Gdzie znajdziesz mój cennik? Post informacyjny, z dokładnymi wskazówkami i dodatkowymi informacjami, jakich może potrzebować Twoja potencjalna klientka.

6. Opis usług – „rzęsy 2-4d” dla osoby, która się nie zna oznaczają tyle, co nic. Opisz, co to znaczy i komu jest dedykowane!

7. Jak do Ciebie trafić? – wykonaj zdjęcia ze wskazówkami dojazdu lub dojścia do Twojego gabinetu.

8. Masz pupila? Pochwal się! 🐩

9. Jakiś sukces? Może właśnie ukończyłaś nowe szkolenie? Koniecznie pochwal się tym w sieci!

10. Twoja pasja – jeśli robisz coś poza pracą (tak wiem – praca to nasza pasja), ale jeśli jest coś jeszcze – śpiew, spacery, taniec, teatr, filmy, piłka nożna, basen, gotowanie, spotkania z przyjaciółmi… Daj się poznać z nieco prywatnej strony, wzbudzisz tym samym zaufanie! 🙂

11. Nagraj 3 sekundowy filmik, w którym życzysz wszystkim miłego dnia! 💛

12. Sprawdź w kalendarzu, czyje imieniny są danego dnia i złóż życzenia w formie posta. Pamiętaj – zdjęcie nie musi odnosić się do treści! Wrzuć swoją pracę z podpisem „Dziś imieniny obchodzą Antoni, Florenty, Ingarda, Przemił, Rufus, Wincenty i Żelibrat. Wszystkiego najlepszego Panie i Panowie!” – Zabawne i miłe jednocześnie. 🙂

13. Przeciwwskazania do zabiegów z Twojej oferty.

14. Oferta specjalna ze zniżką – zbliżają się Mikołajki, Święta, a Tobie zależy na przyciągnięciu nowego klienta? Nie ma lepszej okazji do zniżki jak właśnie święta! Przygotuj swoją ofertę odpowiednio wcześnie na Dzień Zakochanych, Dzień Kobiet, Dzień Matki i nie stresuj się, że jak co roku nie zdążyłaś nic wymyśleć.

15. Co jaki czas rekomendujesz uzupełnienia rzęs i dlaczego? Lub z jaką częstotliwością można powtarzać dane zabiegi na brwi?

16. Czym są odrosty?

17. Jak przygotować się do zabiegów z Twojej oferty?

18. Na jakiej marce produktów pracujesz? Zrób estetyczne zdjęcia i oznacz firmę, z której korzystasz – to dodatkowo podbije Ci zasięg!

19. Od czego zaczynasz dzień? Kawa? Joga? Czytanie? A może masz inne przyzwyczajenie, które dla Ciebie jest oczywiste, ale niekoniecznie dla innych? Zrób estetyczne zdjęcie przykładowo filiżanki kawy i opisz swoje rytuały.

20. Jak wyglądała Twoja historia? Jak zaczynałaś? A może dopiero zaczynasz i jest to duży skok w Twoim rozwoju? Opisz, jak to u Ciebie wyglądało! Kim byś była, gdybyś nie była stylistką.

Jeśli wpleciesz te treści pomiędzy posty ze zdjęciami Twoich prac i ich opisem, będziesz miała w sumie co najmniej 40 gotowych postów! Gdybyś wrzucała posty z częstotliwością 2x w tygodniu, masz materiał na 5 miesięcy! Przygotuj sobie treści i zdjęcia wcześniej i udostępniaj z harmonogramem, dzięki czemu ograniczysz do minimum swoją dodatkową pracę w social media, a mimo to, będziesz aktywna. Jest to świetne rozwiązanie również, gdy wybierasz się na dłuższe wakacje lub planujesz dłuższą niedyspozycję w pracy. Zaplanuj wszystko z głową tak, aby Twój odbiorca nie zauważył, że Cię nie ma! 🙂

W wielu punktach pisałam ogólnikowo, np. pkt 6. – „opisz usługę”. Domyślam się, że masz w swojej ofercie więcej niż jedną usługę, wobec czego możesz rozłożyć to na kolejnych kilka postów! Jedna usługa = jeden post. Dotyczy to też innych punktów. Summa summarum może się okazać, że zaplanujesz posty na cały rok!

To jak, podejmujesz wyzwanie? 🙂

Jeśli wykonasz na swoim Instagramie wszystkie moje przykłady postów wraz z oznaczeniem mnie, nagrodzę Cię dostępem do wybranego przez Ciebie pakietu trzech szkoleń ze stylizacji brwi online, dostępnych na naszej platformie. Kuszące? No to do dzieła! 

P.S. Pamiętaj, że robisz to dla siebie, nie dla mnie. Ja chcę Cię jedynie zmotywować i pomóc w rozwoju Twojej marki osobistej. 🙂

*Aby otrzymać darmowy dostęp do szkoleń online, należy zrobić screeny dwudziestu wykonanych postów i wysłać nam na adres szkolenia@yarna.pl wraz z podaniem swojego imienia i nazwiska.

Te wpisy również mogą Cię zainteresować:

Sprawdź nowości w ofercie kursów on-line!

6 MODUŁÓW – STYLIZACJA BRWI

O MNIE

Instruktor stylizacji rzęs marki Lash Design. Ambasador marki Pimp My Lashes. Zrzeszona z wieloma grupami w tematyce stylizacji brwi i rzęs. Autorka tekstów o tematyce branżowej do magazynów takich jak Lash Me, czy gazet takich jak Claudia. Aktywna działaczka na forach dyskusyjnych, pomoc okołoszkoleniowa dla swoich kursantów, z tematów zarówno czysto technicznych, jak również formalnych, w kwestiach prowadzenia działalności, wyposażenia salonu czy prowadzenia social mediów. Serdeczna, opiekuńcza, ale i stanowcza.  Jeżeli szukasz mentorki, która ma wiele do powiedzenia – dobrze trafiłaś!

Otrzymuj darmową dawkę wiedzy oraz informacje o stylizacji rzęs, brwi, pracy stylistki a także szkoleniach w tym zakresie.

Zapoznałem się z polityką prywatności i zapisując się, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu dostarczania kolejnych materiałów związanych ze stylizacją rzes, brwi a także szkoleń w tym zakresie.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *