#edukacyjnyponiedziałek
Czy jak idziesz na targ i nie widzisz ceny przy warzywach, nie jest to dla Ciebie podejrzane? Osobiście, mi się zapala lampka w głowie – oho, cena zależy od klienta, mi sprzeda drożej, komuś taniej. Podobnie jest ze wszystkim innym. Brak widocznego cennika może oznaczać, że albo firma jest mało profesjonalna, ma niedopracowaną stronę, albo ma nieczyste intencje, chce kantować.
Mieszkam obecnie w mniejszej miejscowości, oddalonej od Warszawy o 35 km i szukałam dla siebie różnych usług. Prześledziłam przez to wiele fp na Facebooku i doszłam do wniosku, że muszę ten temat poruszyć na blogu. Prawie za każdym razem musiałam zapytać o cenę lub o inne istotne dla mnie informacje, które powinny być widoczne bez konieczności pisania wiadomości.
Bo wiesz, jak to jest z tymi wiadomościami? Tobie się wydaje, że jak już klient napisał, to jest Twój.
A pomyśl, ilu klientów do Ciebie nie napisało, bo nie mogło znaleźć cennika lub innych istotnych informacji. Pytanie o cenę jest zawsze krępujące. Niekiedy klientka po prostu nie chce zostawiać śladu po sobie w postaci wiadomości napisanej do Ciebie, bo jeśli się okaże, że cena nie jest w zakresie jej możliwości finansowych, to wyjdzie, że jest biedna.
Pomyślisz sobie – bzdura, ja tak nie myślę, zawsze pytam o cene i nie widze w tym nic dziwnego. Ty tak, ale nie każdy jest taki jak Ty – miej to na uwadze.
Są też klientki, które po prostu nie mają czasu na pisanie.
Chcą szybko załatwić temat, a Ty im utrudniasz zadanie, przez co, już na wstępie, jeszcze zanim się poznacie, są zirytowane.
Daj poznać zarówno siebie, jak i swoją ofertę oraz cennik.
Jeśli masz cennik na fanpage – przypnij go w pierwszym widocznym poście.
Jeśli masz Instagrama – dodaj swój cennik do wyróżnionych relacji.
Jeśli masz stronę www – oddziel zakładkę tak, aby była w widocznym miejscu.
Jeśli masz autoresponder – zawrzyj w nim cennik i inne istotne informacje, o które zazwyczaj pytają Cię klientki. Przyspieszysz tym samym proces zapisu. W tym czasie, gdy Ty nie jesteś dostępna, autoresponder przekaże Twojej potencjalnej klientce niezbędne informacje, dzięki czemu, jeśli dobrze to rozegrasz, zapis zostanie zrealizowany bez Twojego czynnego udziału.
Cennik powinien być również wydrukowany i postawiony w widocznym miejscu Twojego salonu.
Masz pytania do kwestii cennika? Zostaw swoje pytanie w komentarzu lub napisz do mnie na Instagramie lub Facebooku.
Do usłyszenia za tydzień!

Te wpisy również mogą Cię zainteresować:
PROWADZĄCA

Anna Jarniewska
CEO, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL SALONU LASH ON W WARSZAWIE ORAZ PLACÓWKI SZKOLENIOWEJ YARNA ACADEMY
Trener stylizacji brwi i rzęs z wieloletnim stażem. Zdobywczyni wielu nagród na mistrzostwach stylizacji rzęs.
Założyciel i właściciel salonu Lash On w Warszawie oraz placówki szkoleniowej YARNA Academy, z kursami w formie stacjonarnej i on-line. Instruktor stylizacji rzęs marki Lash Design. Ambasador marki Pimp My Lashes. Zrzeszona z wieloma grupami w tematyce stylizacji brwi i rzęs. Autorka tekstów o tematyce branżowej do magazynów takich jak Lash Me, czy gazet takich jak Claudia.
Twórca cyklu #edukacyjnyponiedziałek z darmową wiedzą w formie bloga. Aktywna działaczka na forach dyskusyjnych, pomoc okołoszkoleniowa dla swoich kursantów, z tematów zarówno czysto technicznych, jak również formalnych, w kwestiach prowadzenia działalności, wyposażenia salonu czy prowadzenia social mediów. Serdeczna, opiekuńcza, ale i stanowcza.
Jeżeli szukasz mentorki, która ma wiele do powiedzenia – dobrze trafiłaś!