REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Właścicielem sklepu oraz serwisu internetowego www.yarna.pl jest Anna Jarniewska & Katarzyna Protaś spółka cywilna, zwana dalej ,,Spółka’’ z siedzibą przy ul. Okopowej 56/101, 01-042 Warszawa, NIP: 5273025065, REGON: 523441067.
Adres korespondencyjny: Anna Jarniewska & Katarzyna Protaś spółka cywilna, ul. Okopowa 56/101, 01-042 Warszawa.
Adres e-mail: kontakt@yarna.pl
Tel kontaktowy: +48 726 828 590
§ 1
Postanowienia ogólne
- Sklep www.yarna.pl zwany dalej „Sklepem” prowadzi sprzedaż usług i produktów cyfrowych zwanych dalej ,,produktami’’ – m.in. szkoleń, kursów, publikacji szkoleniowych z zakresu zabiegów kosmetycznych za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z zasadami i na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Zakupu usługi w Sklepie może dokonywać osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, której wola wyrażona jest w sposób dobrowolny, zwana w dalszej części Regulaminu Klientem/Kupującym/Usługobiorcą/Uczestnikiem.
- Sprzedaż internetowa prowadzona jest na terytorium Polski.
- Szkolenia oraz kursy oferowane przez Spółkę pod szyldem Yarna Academy są prowadzone w formie kursów on-line.
- Usługa może być także dostępna bezpłatnie, co zostanie odpowiednio wskazane przy jej prezentacji w Sklepie. Dostępność danej usługi może być limitowana.
- Dostęp do płatnej usługi, w zależności od produktu, może być ograniczony czasowo.
§2
Zawarcie umowy sprzedaży
- Usługobiorca może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony www.yarna.pl .
- Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie przez Usługobiorcę zamówienia za pomocą Formularza Zamówień.
W Formularzu Zamówień Usługobiorca wskazuje:
– Imię i nazwisko uczestnika kursu
– numer telefonu oraz adres e-mail
– adres korespondencyjny (do wysyłki certyfikatu)
– adres zamieszkania (do wystawienia faktury)
3. Wypełniając Formularz Zamówienia, Usługobiorca potwierdza autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym danych zawartych w Formularzu oraz wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu, uznając jego wiążący charakter.
4. Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez wypełniania Formularza Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy, bądź przez social media – wiadomość na profilu na Facebooku: YARNA Academy – Szkolenia stylizacji rzęs i brwi, wiadomość na profilu na Instagramie : yarna.academy.
5. Usługobiorca po dokonaniu zakupu otrzyma 2 letni dostęp do platformy szkoleniowej z dostępem do wykupionych kursów poprzez dane do logowania, po którym to czasie dane te będą nieaktywne.
6. Po zatwierdzeniu przez Usługobiorcę zakupu i pozytywnie zakończonym procesie dokonania płatności, dane podane przez Usługobiorcę w Formularzu Zamówienia wykorzystane zostaną automatycznie do założenia Konta Użytkownika. Usługobiorca otrzyma na podany przez siebie adres e-mail potwierdzenie płatności, dane do logowania do Konta Użytkownika oraz fakturę.
7.Przy wyborze przez Użytkownika płatności w formie przelewu tradycyjnego, przesłane drogą e-mail dane do logowania do Konta Użytkownika będą aktywne po zweryfikowaniu uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy. Weryfikacja może potrwać do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia .
§3
Forma i warunki płatności
- Po poprawnym wypełnieniu Formularza Zamówienia Kupujący przechodzi do wyboru płatności, która może być zrealizowana w formie:
– przelewu tradycyjnego
– przelewu internetowego za pośrednictwem Przelewy24.pl
2. Za datę płatności uważa się datę wpływu środków na rachunek bankowy Spółki lub na rachunek prowadzony przez pośrednika płatności Przelewy24.pl.
3. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem zwykłym, za datę płatności uważa się uznanie na rachunku bankowym Sprzedawcy.
4. Przed dokonaniem płatności Klient ma możliwość skorzystania z opcji wystawienia faktury VAT. Faktura VAT zostanie przesłana przez serwis Fakturownia.pl na podany w Formularzu Zamówienia adres e-mail Klienta.
5. Sprzedawca może wprowadzać dodatkowe metody płatności, np. raty. Sprzedawca o dostępie do dodatkowej metody płatności, będzie informować w sposób wyraźny w swoich kanałach komunikacyjnych i na stronie Sklepu. Zasady dotyczące opłacania Produktów i Usług za pomocą dodatkowych metod płatności zostaną, uregulowane w odrębnym regulaminie, dostępnym w Sklepie i udostępnionym Klientowi przed dokonaniem zakupu.
§4
Terminy i miejsca szkoleń
- Szkolenia on-line umieszczone są na platformie pod adresem: www.sklep.yarna.pl w formie video.
§5
Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik szkolenia on-line otrzymuje za jego ukończenie dyplom w formacie pdf lub certyfikat w formie papierowej, w zależności od oferty lub w zależności od produktu/pakietu, jaki wykupił.
- Certyfikat w formie papierowej dostarczany będzie wysyłkowo za pośrednictwem firm kurierskich lub poczty w terminie do 30 dni na podany przez Uczestnika w formularzu zakupu adres.
- Aby otrzymać dyplom bądź certyfikat za ukończenie szkoleń on-line, niezbędne jest oznaczenie każdej lekcji danego kursu jako ,,ukończona” w sekcji śledzenia postępów (poprzez zaznaczenie checkbox’a w widoku lekcji) na platformie szkoleniowej – wymagane jest 100% oznaczenia. Następnie dyplom bądź certyfikat dostępny będzie do pobrania w zakładce ,,Moje certyfikaty’’ na koncie Użytkownika.
- Uczestnik szkolenia on-line (na jego życzenie) może otrzymać dyplom w formie papierowej odpłatnie w kwocie 50 złotych netto. Dyplom zostanie przesłany na podany w wiadomości e-mail/ formularzu zamówienia adres Uczestnika.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za stan fizyczny w jakim „dyplomy” bądź ,,certyfikaty’’ docierają do Uczestnika kursu.
§6
Odpowiedzialność
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich oraz odpowiedzialności wobec Usługobiorcy lub osób trzecich, za jakiekolwiek szkody związane z wykorzystaniem danych zawartych w Sklepie przez Usługobiorcę lub brakiem możliwości korzystania ze Sklepu, niezależnie od przyczyny.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzone przez Usługobiorcę szkody mające związek z wykorzystaniem wiedzy nabytej podczas szkoleń organizowanych przez Spółkę.
§7
Reklamacje
- Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych przez Spółkę w przeciągu 10 dni roboczych od wykupienia kursu. Reklamację należy zgłosić na adres e-mail Sprzedawcy, tj.: kontakt@yarna.pl.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Spółkę będą rozpatrywane w ciągu 10 dni roboczych od wpłynięcia na adres: kontakt@yarna.pl. W przytoczonym terminie Spółka przekaże również informację zwrotną w sprawie decyzji.